Велес
Posted 2 месеци ago

Потребни квалификации:
– Работно искуство како комерцијалист, менаџер за набавки или бренд менаџер ќе се смета за предност
– Завршено образование – ССС/ВСС – од областа на Економија, маректинг или бизнис администрација ќе се смета за предност
– Напредно познавање на работа со компјутери (MS Office)
– Напредно познавање и владеење на англиски јазик (ќе се смета за предност)
– Висок степен на одговорност, целосна посветеност на работата, комуникативност, тимска работа, професионалност.

Работни задачи:
– Истражување и селекција на добавувачи, преговарање за цени, услови и договори;
– Следење на залихи и обезбедување навремена набавка;
– Анализа на пазарот и следење на трендови во индустријата;
– Изготвување и управување со нарачки, договори и документација;
– Одржување и развивање на долгорочни односи со добавувачи;
– Соработка со други оддели за координација на потребите;
– Следење и спроведување на правилата на брендот и сите работни процедури на компанијата.

Ние нудиме:
– Пријатна работна атмосфера;
– Можност за кариерен раст и напредок;
– Обуки и активности за јакнење на синергијата на тимот;
– Обезбеден превоз и топол оброк
– Конкурентна плата и бонуси;
– Обука, менторирање, евалуација;
– Платено колективно осигурување;
– Ваучер за склучен брак;
– Пакет за новороденче;
– Поклон за роденден;
– Пакет производи за поголемите Верски Празници;
– Поклон за роденден за деца до 5 години.

Job Features

Job Category

Комерцијален референт

Apply Online